Obecny czas to Žro 2:45, 12 Gru 2018 | Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum www.polskisuperkillll.fora.pl Strona G│ˇwnaForum www.polskisuperkillll.fora.pl Strona G│ˇwna
U┐ytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Na razie to m├│j cel.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.polskisuperkillll.fora.pl Strona G│ˇwna » Zapoznanie siŕ
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 8:27, 10 Kwi 2014    Temat postu: Na razie to m├│j cel.

Ola┼é spraw─Ö i kaza┼é mi przyj┼Ť─ç za rok na kontrol─Ö.w pa┼╝dzierniku tego samego roku dosta┼éam ten sam atak-ch┼éopak zawi├│z┼é mnie na pogotowie i tam si─Ö okaza┼éo ┼╝e mam torbiel na lewym jajniku wielko┼Ťci 5x3 cm.
[link widoczny dla zalogowanych]
dokladnie Izuni moj chłopak jest tak nim podniecony ze cay czas by sie na niego patrzył ...xD Trafiłam do specjalisty od chorób zakaźnych w Szpitalu Zakaźnym w Warszawie, jednak było za późno na szczegółowe badania.
A co z pilatesem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak co┼Ť fajnego czytali┼Ťcie podzielcie si─Ö !!! [link widoczny dla zalogowanych] co jest dla Ciebie wa┼╝niejsze?
go┼Ť─ç je┼Ťli u ciebie wszystko ok, u m─Ö┼╝a te┼╝ nie najgorzej, to udaj si─Ö do kliniki leczenia p┼éodno┼Ťci, aby zrobili Ci inseminacj─Ö. Ja by┼éam na kursie m─Öskim po┼étora miesi─ůca temu i nie mam ┼╝adych zastrze┼╝e┼ä, szko┼éa ok, personel i instruktorzy ok, skzoda tylko ┼╝e nie maj─ů takich szk├│┼é w innych miastach. Cich─ů podziwiam za odwag─Ö, ale te┼╝ zazdroszcz─Ö umiej─Ötno┼Ťci prowadzenia auta, bo mnie nikt nie zmusi┼éby ┼╝ebym wyjecha┼éa gdzie┼Ť w nieznane Cykor jestem i tyle! apay Skorzysta┼éam z oferty studia urody ANTIDOTUM i wysz┼éam bardzo zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych]
warto mie─ç pomoc cho─çby najmniejsza ,ja mieszka┼éam wtedy z mama i przynajmniej wieczorem k─ůpa┼éa mi jednego malucha i czasami poprasowa┼éa ciuszki,a to juz co┼Ť,ja mia┼éam jeszcze starszego synka, kt├│ry jak sie dzieci urodzi┼éy mia┼é niespe┼éna 3 lata ,wiec jemu tez trzeba by┼éo po┼Ťwiecic czas Dzi─Ökuj─Ö serdecznie! Efekt jest dobry, ale... Boje sie, ze jak pojde spac to znow jakis przyjdzie.. W sprawch organizacyjnych zosta┼éy┼Ťmy oszukane . [link widoczny dla zalogowanych] Jasne zgadzam si─Ö z tob─ů ale m├│wi─Ö teoretycznie ┼╝e potencjalny pracodawca zanim ci─Ö zatrudni to patrzy jakie posiadasz wykszta┼écenie czyli papierki,kursy,szkolenia,certyfikaty itp.a umiej─Ötno┼Ťci to wychodz─ů dopiero w trakcie pracy.Ja pracowa┼éam troch─Ö u mojej siorki w salonie jako pomoc.Teraz te┼╝ pracuj─Ö w w pewnym salonie na innym stanowisku ale pomagam fryzjerce robie koki, modeluje.Tak naprawde opr├│cz strzy┼╝enia potrafi─Ö wszystko.A na kurs id─Ö na pro┼╝b─Ö szefowej bo musze mie─ç w┼éa┼Ťnie ten zasr...papierek.Pewne umi─Öj─Ötno┼Ťci albo si─Ö ma albo nie.Na pewno nie posz┼éabym na kurs bez ┼╝adnych predyspozycji.Z tego co piszesz to mam rozumie─ç ┼╝e ┼╝le wybra┼éam?.Mam nadziej─Ö ┼╝e nie.Ale to si─Ö oka┼╝e za dwa miesi─ůce jak sko┼äcz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przetestowalam kilka masci:
[link widoczny dla zalogowanych]
wytnie Ci te blizny i zeszyje na nowo, beda o wiele mniejsze. o ile dobrze pami─Ötam to pobolewa┼éo mnie podbrzusze, a potem jak ju┼╝ wiedzia┼éam ze jestem w ci─ů┼╝y to zacz─Ö┼éy piersi, acha i zanim zrobilam test to pobolewa┼éy mnie brodwki jak je pociera┼éam
druga rzecz to to, ze sam jako facet probwaoelm sie masturbowac prysznicem...hmmmm tylko mocny strumien wchodzil w gre i taki wibruj─ůcy, bo slaby powodowal tylko odretwienie penisa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy to naprawd─Ö pomo┼╝e?
Orgazmy kobiet, prze┼╝ywane w czasie aktu seksualnego s─ů o wiele bli┼╝sze stanowi nirwany ni┼╝ si─Ö powszechnie s─ůdzi.

Kolejny ketanol i telefon do roboty ┼╝e nie przyjd─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] dla mnie ta kwestia jest jasna jak 2x2
Hmmm, ja piłam zakwas buraczany. Każdy lekarz mówi co innego i już nie wiem kogo suchać. jestem i trwam- czuję się taka dumna z siebie - z rana trochę burczało mi w brzuchu ale jest ok. salon do strzyżenia BARANÓW a nie ludzi, zwykły zakład szefowa hej czytam niektore komentarze i nie wierzę ..... [link widoczny dla zalogowanych]
Ale -tak jest tylko za pierwszym razem , no chyba ┼╝e mamy do czynienia ze ┼Ťlep─ů i g┼éuch─ů, ale to ju┼╝ schorzenia. Idea┼éem, do kt├│rego powinni┼Ťmy d─ů┼╝y─ç, jest, aby uczucie szcz─Ö┼Ťcia by┼éo maksymalnie du┼╝e i jak najd┼éu┼╝ej trwa┼éo. Oznaka ze cos sie oczyszczalo na dziaslach albo w srodku. Yaiya dobrze ┼╝e starasz si─Ö ogranicza─ç w wymiotowaniu to dobry pocz─ůtek Spr├│buj przed atakiem wyj┼Ť─ç z domu do kole┼╝anki lub tak sobie pospacerowa─ç i to pomaga┼éo Pozdrawiam Poza tym swego czasu mia┼éam dolegliwo┼Ťci ze strony uk┼éadu moczowego. v.v.v. Witam!jestem dokladnie miesiac po korekcji noska u Dr,Latkowskiego odrazu po sciagnieciu gipsu nie bylam zadowolona poniewaz moj nos chodz nie mial juz garbka na czubku byl spuchniety,balam sie ze to juz zostanie.Dzis widze ze nosek moj robi sie bardzo zgrabny i malutki,to fakt Latkowski robi proste noski i nie zadarte,zalezy od gustu!Mysle,ze do calkowitego efektu brakuje jeszcze czasu,ale mysle ze bede zadowolona w 100%.pozdrowienia dla Dr.Latkowskiego z LONDYNU.
Bo sama bylam w Turcjii, i faceci tam urodzeni i mieszkajacy sa lepsi, niz Ci urodzeni w Europie.
[link widoczny dla zalogowanych]
i jesli 1mm dziennie to na ok 10 cm(przykladowo) potrzeba troszke ponad kwartal?dobrze obliczylam?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

, na obiad zamiast miesa mo┼╝e byc kasza z wazywami ..
[link widoczny dla zalogowanych]
Hmm...Ja Chcem Sobie wlasnie zrobic kolczyka w p─Öpku ale sie zastanawiam bo mama mi nie pozwala mowi ze to jest jakies poj**ane i wogule wiec jej pomagam i dobrze sie teraz ucze i wlasnie moze to pomoze i juz sama niewiem czy sobie zrobic czy nie.?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
gdybys miala problem a nie znalazla innego tematu na kafeteria.pl to chyba bys tez napisala gdziekolwiek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzisiaj przed południem byłam w naszym lesie na jagodach. [link widoczny dla zalogowanych] gunia4
a tu tylko 0,8 kg na minusie. i ktos znajdzie jakies zaleznosci, ---> ja nie pije alkoholu i moze dlatego nie poradzilam sobie z tym kacem gotuje dla mnie, uczy sie polskiego, nosi bagaze, pyta co mam ochote robic, organizuje mi czas wolny, zebym sie nie nudzila..nie jest wlochaty i ma 182cm wzrostu jest wyksztalcony-(skonczyl uczelnie z 3-cim rezulatatem na roku).mam wszystkie zeby, nie dostaje roz z tesco, wakacje spedzam w domu jego rodzicow-oni wynosza sie dla mojego komfortu do rodziny, nie nosze husty, moj chlopak myje sie bardzo dlugo i dokladnie, nie ma oprow,zeby isc ze mna do kosciola. Zero fast foodów.... wakacje w długim rekawie to rzeczywiscie gorsze. [link widoczny dla zalogowanych]
Znalam kilku. Justa, czy┼╝bys sie wybiera┼éa na kurs rzeczoznawcy w TO Profil w Gda┼äsku?? Wol─Ö je┼Ť─ç w ukryciu ni┼╝ przy ludziach. Niez┼éy jest te┼╝ Miros┼éaw Wieszczek w przychodni na Nowodworskiej, ale d┼éugo si─Ö czeka na wizyt─Ö (trzeba si─Ö rejestrowa─ç co najmniej miesi─ůc przed terminem, po po┼éudniu ci─Ö┼╝ko si─Ö dodzwoni─ç do rejestracji). A naprawde sa az takie dobre? To scieranie powierzchni skory. Za us┼éuge zap┼éaci┼éam 100z┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a urolog powiedzia┼é, ┼╝e je┼Ťli nie ma ┼╝adnych objaw├│w, to leczy─ç nie trzeba.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] polega-technologia-lllt/.
[link widoczny dla zalogowanych]
Skonczylo sie na tym, ze ja sobie nic nie kupilam, a on upatrzyl dla siebie nowe opony uffff faceci na calym swiecie sa tacy sami... Zastanawiam si─Ö czy te klamry s─ů naprawd─Ö takie skuteczne ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ten spos├│b wymy┼Ťli┼é Roberto T.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze si─Ö b─Ödziemy wspiera─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli nie działa to po co brać.

asiu niestety nie ma takiego zelu [link widoczny dla zalogowanych] po co si─Ö stosowa─ç
A okazywa┼éo sie, ze mog┼éo! ja bym sie zdecydowa┼éa na odcienie br─ůzu (co do dotatk├│w) Igm- 1,07 Ca┼éy czas g┼é├│wnym elementem diety jest nasza zupa. mam znajomego , ktory tez bardzo boi sie pajakow . [link widoczny dla zalogowanych]
zucie bylo na marginesie Cze┼Ť─ç. Do chc─Ö kotka - zgadzam si─Ö z Twoj─ů opini─ů w 100%. I sobie poprawi┼éam... I wyszed┼é Wam dodatni i jaki to by┼é? a ja zrobi─ç farsz? [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozatym ma jeszcze inne dolegliwo┼Ťci ale ja ju┼╝ w tym momencie przesta┼éam j─ů s┼éucha─ç bo ogarn─Ö┼éa mnie panika.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rano nie mam za bardzo czasu ┼╝eby je modelowa─ç.
http://terrarystyka.pl/index.php?option=com_c ontent&task=view&id=127&Itemid=85
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrˇt do gˇry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.polskisuperkillll.fora.pl Strona G│ˇwna » Zapoznanie siŕ
WyÂwietl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.